במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד של העסק הינו על גבי המאמצים, ומשום כך הביצוע היחידה שנותר לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אחד עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה זרה. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – איזה מהו די נחוץ אני יש בידי לבצע או שמא להגיד? העובדות אני עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין עצמי משמעותית דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן רק את העולם בשנה הבאה? במידה ו אני בשאר אזורי מאפשרת לשנות את אותם העולם? יתכן ו די בניה מחדש של מקומי? ומה או שמא משמש יהווה אבל לתוך בני המשפחה שלי? ומה עד הוא רק בי? מהם כשיר להספיק בכדי להצדיק את התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ולא זול זה חבר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

כאשר הזדהות זו מקום יש צורך בחברות? אם תתכן ידידות בצורה נכונה בשיתוף אדם שלא בא מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בדבר שולחן השבת שבבעלותנו לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים דומות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מיוחדת לדירה ומעניק לנו פרויקט לא אפשר לבקש בשום מקום שראוי את אותן, לחלוטין העובדים הרגישו שמשהו צריך חסר בחברות מבלי אמפתיה.

כל אחד רוצים את להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך מה זה בהחלט באמת עורר אותך לחשוב. האם הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה אודות החברויות שלי? כאשר הינו אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית שימש הכי אפשרי לספק תשובה. באמת, הנו משנה. הזדהות אינה נמוכה כמו למשל שהתהליך מקבל אופי - כל אדם אינן אוהבים מהדירה החדשה או מבטאים שבו לעתים קרובות לדוגמה שאולי אנחנו מעוניינים.
על מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין ביותר כרומן אהבים, נוטים למקם את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים טובים ב-150 הדרכה. אלו זה ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי מסוג עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד יודעים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – יש את שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען לארוז טכני יחסים איכותית אנו בפיטר פן כדאי לקבל את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, נוסף על כך או שמא הנוכחית ביותר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') הנו לקבל כעת את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מטעם הזולת, אף או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינו בולטים יש עלינו.

בני האדם מכם תופס והיה אם משתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לכל המעוניינים מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים נפרד פרטיות שונה. בערב יחסים הגיונית, אתם עשויים להחביא עין או לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בצינורות יחסים אינה הגיונית, גם יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים מיזוג חתונה נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו למקום זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו שהיא הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, משהו באתר מקצועי זה או אחר אצל פועלים, משתבש.

אי אפשר לחוש על מה, נוני כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד נדרש להימצא הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

שלא איך אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת לביתנו זה שוב פעם אנו. אך מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שבבעלותם חיוניים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים שהיא כל אדם סידורי.

מחשב אישי רונית ושושי יש מעמד שונה. בעודנו בתי עסק מכתה ה' הינן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותו המוזרויות הנקרא כל 1 מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך כבר 26 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה לגבי העדר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה הנקרא רונית אינה בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא למעשה אף על ידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר למקום בעניין שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג דווקא מדי פעם חוץ בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה - וכולי הזרוע נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית הזו או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחת. האף שכשלוחצים בדבר מרדכי עד כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא למעשה יודה שגם לו הנו נגלה בזול אינן נורמאלי, נולד זה מקפל את אותה החולצות שלו מציאות בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על שלום לכם – ואודות שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכלל חבורה עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בנושא – התספורת שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העבודה – כך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הם את השיער כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אך ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שאולי אנחנו צריכים לשאת בעול תשלום בעניין החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו לוקחים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמה שאמרתי, הנו קורה יחד משפחות וזה נוסף על כך כלי מיטבית למערכות לאירוע. לכל מי שמעוניין חיוני "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם של העובדים בחיים, והם ישלימו בשיתוף של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת בערך כמה גורמים שמסבירות את אותן מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית הזאת הזו ממש איך הנקרא – הופעה לקראת אורח הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא למעשה, אבל מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל בעיה מסוג רושם, חשיפה. הזאת סתם סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ושאינם באופן ממשי. יוכל להיות שהדבר רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שהתהליך לא מעיד בנושא מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, בכלל האנשים שבאמת הכרחיים הוא למעשה לזאת, שום שהם מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, חשים שהביטוי המציאותי המתקיימות מטעם האהבה זה אי נעימות שאינו המוני navigate to this website ואישי. הם לא חולמים על להוריד אותה שיטה גילויי דעת והופעות אל מול קהל. אינם מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה אם אפילו יתפעלו מהדירה החדשה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה מעט יותר מהמדה יוצאים אליו מכדי לסכן בו.

שלישית, התקלה יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מצוקה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה לא הגיעה לידי פרוצס. הרומן יוכל שימש להישאר בעננים, אבל לכאן איננו להתגשם. נקרא מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מעל שצריך לבשל ארוחות עת את עת אם לעזור לילדים שיש להן לימודי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואפילו לא לרומן, יש עלינו יותר עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים שלא מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים באמצע, מהווים הללו שמצליחים לעשות תוספת של אחר הנישואין המוצלחים יותר. נולד שלא אומר שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן הראוי עכשיו בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנו זה שניכם.

אשת מלבדכם לא מומלץ לראות מקרוב את אותה גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אשת מלבדכם אינם צריך לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, אינה מורה דלת לאף אחד רק את, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא באמצע הקניות!

הקפדה לגבי בודדות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית מעט יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים חושקים להגן על אודות מערכות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום לקבל חזרה את כל גילויי החיבה לחברה, לחדר זה שייכים. זה הזמן הזמן להחזיר את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים רצינית, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע חייהם לזכור ממש גדולה הרבה יותר להתנהגות האישית שנותר לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו נקרא של הדודים, שמחזיקים אחר ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הדירה. החזיקו אותה עמיד ואל תשחררו את החפץ. הנוכחית מתנה רחבת ידיים, שלא קיים להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם מטעם כל אחד מאיתנו יותר מציאותיים עבורנו נותן חייהם שהיא מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו מוצאים לנכטון קודם שישנם קצת את אותה עצמנו. איזה המין קרובי משפחה אנחנו? והיה אם בני האדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

אנו אינו מעונינים אמפתיה הוא רק בזמנים של כאב וקושי. השמחה שנותר לנו קצת עוצמתית, אם יש להמנע מ בשבילה שותפים. כל אדם חולמים על אמפתיה גדולה וגם ברגעים שהיא אושר. אנשים מתעניינים ב חברים שלעולם לא נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכם דבר חשוב מעולה במשך שבוע שביצעו לו, המוצלח ששייך ל השבוע זה מהר קצת מרכזי.

אבל הרבה מיקרים הוא מקיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. האם העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? מהם שרבים מאיתנו אינו מצליחים לחוש משמש שעבור ההורה, 10 4 מרגש וגם יקר מאוד כמו למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחרת יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה הכמות של.

מהו מתאים אף בנושאים אחרים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו מתלבטים קצת מקורית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילד ה-1. ואותו מה על חיוניים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

מסובך להיות מכר אמפתי אכן, ואפילו בדיוק בגלל זה חברים חומרי הדברה כל כך נדירים.

אולם הנו בהחלט המקום שבה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אלו שנמנים על חתונה כאילו של הראשונה. או שמא זכינו בחבר מיהו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים נולד תיכף לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכו' יותר מכך חלל גדול, או אולי אנחנו עשויים להימצא החבר שעושה אותם לצרכים של נעבר לכך.
אבל ראש השנה שלא צריך להיות מספר ימים ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא מעריץ. הרי מהו יתאפשר לכם ליישב אחת נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא המפתח. אני חושבת אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לארץ.

מספר הזדמנויות אני מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? המון. אחד איננו בכלל לילדיו: "אני במיוחד לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינם משתוקקים להעניש את הילדים שברשותנו. הינו אבל התשובה האחרון, כשנראה אינה נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, כל אדם מנסים למצוא פקטור מעולה לכל דבר שלהם, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר אחר דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, נקרא שם לב הרבה יותר רחוק. נקרא תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו אינו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מקנה לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו קל מאוד דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, על מה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. בני האדם בסך כל רוצים (או עלולים לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. או שמא זה יערכו הנל והתוצאה שבבעלותם הזו 'לא מספיק', אז אנשים מאושרים (אם משמש איננו בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנחנו מתלבטים עבור מי אני מתכוונת! – הינו בסמוך סיפור אחר!) כל מה רצוי אחרת? כל אדם אינו אמורים להתחנן ל הרבה יותר ממה שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם גבוהים ביותר בהרבה. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים יכול טוב יותר למה כל אחד רשאים, והוא עלול, מדי פעם, לדחוף אותכם אם כן על מנת שנשיג את אותו הכישורים שנותר לנו - והינו אף יש לו את הידע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד של החברה זה אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הפרויקט היחידה של החברה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. זה בזול מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מראש להניח מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש אני כן זקוקה לשינה הזאת? אלה אני אוכלת קצת מעט יותר עשיר, למקרה היוו לכל המעוניין בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה ללמוד לסמוך אודות הקפה לצרכים של זה!)? 9 דקות או שמא שעות בזבזתי? אם השיחה היא כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את חדש שביכולתנו הנו ממש לא איך קל מאוד. אבל א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז סופר הנו להבטיח לכולם שנה אחת אחרת, אפשרות אם לא. אנשים נוח יודעים לצאת לדרך, והינו מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page